خرید ستون سنگی

ستون سنگی گرد در کرمانشاه

خرید ستون سنگی
  • مکان : ساختمان مرکزی دادگستری کامیاران
  • زمان ساخت و اجرا ستونها: تیر تا دیماه 1397
  • کارفرما: اقای مهندس مجیدی
  • نوع سنگ مورد استفاده : سنگ عباس آباد کرم روشن موجدار
  • قطر ستون ها: 60 -54 سانتیمتر
  • تعداد ستون 8 عدد
  • نوع پایه ستون : دایره ای با قطر های 100- 82-73 سانتیمتر از سنگ شکلاتی قهوه ای
  • نوع سر ستون : دایره ای با قطر های 82-73 سانتیمتر از سنگ شکلاتی قهوه ای

پروژه ستون سنگی در کرمانشاه

با توجه به تجربه و تخصص ما در زمینه تولید و اجرای ستون سنگی گرد در کرمانشاه، با افتخار اعلام می‌کنیم که در استان کرمانشاه نیز به اجرای پروژه ستون سنگی می‌پردازیم.

با استفاده از مواد با کیفیت بالا و با توجه به استانداردهای بین‌المللی، ما در تولید ستون سنگی با ظاهری زیبا و استحکامی بالا تمرکز داریم. اجرای پروژه ستون سنگی در کرمانشاه باعث می‌شود تا فضای شما زیبا، متناسب با معماری منطقه و با دوام باشد. با تکیه بر تجربه ما در این زمینه و توانایی همکاری با تیم متخصص، ما می‌توانیم پروژه های ستون سنگی گرد را با دقت و کیفیت بالا در کرمانشاه اجرا کنیم. اگر به دنبال یک پیمانکار ستون سنگی در کرمانشاه قابل اعتماد هستید که بتواند پروژه ستون گرد سنگی در کرمانشاه را به بهترین شکل ممکن اجرا کند، با ما تماس بگیرید.

ما با خوشحالی آماده همکاری با شما هستیم و با شما در طراحی و اجرای ستون سنگی در کرمانشاه همراهی می‌کنیم. 

شرح پروژه ستون سنگی در کرمانشاه

ساختمان دادگستری کامیاران ار توابع استان کردستان دارای 8 ستون فلزی با ارتفاعات 12 و 8 متر میباشد که با دو قطر 62 و 54 سانت با استفاده از سنگ کرم روشن عباس اباد؛ در اوایل سال 1397 توسط گروه گردستون تولید و اجرا شده است. در این پروژه پایه ها نیز همانند بدنه ی ستون ها گرد و از سنگ شکلاتی قهوه ای دو و ده سانت با ارتفاع 1متر ساخته شده است و در سرستون با نیز از همین سنگ و با دو پله بیرون آمدگی از بدنه ساخته شده است. در این پروژه به دلیل ستونهای فلزی دوبل 18 ؛ با رابیسگذاری گرد بدنه ستون برای اجرای گرد آماده سازی شده و بدلیل حضور در محیط سرد کوهستانی در ملات اجرا از چسب و ضد یخ بهره برده شده است.

5/5 - (1 امتیاز)
1,500,000
1,400,000
تومان
1,500,000
1,400,000
تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *