آرامگاه مهندس کریمی مسجد سلیمان

  • مکان : مسجدسلیمان
  • زمان ساخت و اجرا ستونها: فروردین تا آبانماه 1397
  • کارفرما: مهندس کریمی
  • نوع سنگ مورد استفاده : سنگ مرمریت ممتاز سفید هرات
  • قطر ستون ها: 62سانتیمتر
  • تعداد ستون 8 عدد
  • نوع پایه ستون : ندارد
  • نوع سر ستون : دارای نماد سر شیر

به زیبایی و ارزش هنری در سازه های معماری در شهر مسجد سلیمان اهمیت زیادی داده شده است. این شهر با آثار تاریخی و معماری منحصر به فرد خود، یکی از جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی منطقه محسوب می‌شود. استفاده یکنواخت و هنرمندانه از ستون سنگی در مسجد سلیمان در ساخت و ساز ساختمان‌ها و آثار تاریخی این شهر، محل ارزشمندی برای کاوش‌های فرهنگی و بازدیدهای گردشگری است.

ستون سنگی در مسجد سلیمان

جالب است بدانید تیم گردستون، در سراسر ایران پروژه های بسیاری را اجرا کرده است و بسیاری از پروژه های شاخص در سراسر کشور را با نام گردستون می شناسند. برای مثال در پروژه ستون سنگی در مسجد سلیمان از مرحله صفر تولید، بسته بندی، ارسال بار به مسجد سلیمان و نصب ستون سنگی در مسجد سلیمان با توجه به نیروی کار خبره و تجربه بالا توانستیم پروژه را با موفقیت به سرانجام برسانیم.

برش قطعه های ستون سنگی برای ارسال به شهر های جنوبی مثل مسجد سلیمان، به صورت تراز و ویژه انجام می شود تا نصب ستون سنگی در جنوب کشور به راحتی توسط نصاب انجام شود و قطعه های ستون گرد سنگی به صورت تراز روی هم قرار بگیرند.

پروژه ستون سنگی آرامگاه مهندس کریمی

مقبره و آرامگاه مهندس کریمی از بزرگان ایل بختیاری و مسجدسلیمان و فعالین صنعت راه و نفت ایران به قطر62 سانتیمتر و ارتفاع 3 متر با سنگ ممتاز سفید هرات میباشد که در آب و هوای گرم و سرد و بارانی مسجد سلیمان و فضای باز همراه با سرستون شیرشکل در پاییز 1397 نصب شده است.

این پروژه در انواع ابعاد از ستون سنگی سایز کوچک (معمولا 30 سانتی متر) تا ستون سنگی سایز بزرگ (معمولا 60 سانتی متر) و در کاربری های مختلف و سبک های معماری گوناگون قابل اجرا است.

ستون سنگی مرمریت هرات

جنس سنگ به کار رفته در این پروژه مرمریت هرات می باشد. با توجه به اینکه شهر مسجد سلیمان در جنوب کشور واقع شده است، در فصول مختلف سال، آب و هوای گرم، سرد و بارانی و رطوبت بالا دارد. بنابراین از ستون سنگی مرمریت هرات استفاده شده که جنس سخت و مقاومت بالا را در برابر رطوبت داراست.

5/5 - (1 امتیاز)
1,500,000
1,400,000
تومان
1,500,000
1,400,000
تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *